Výrobky

A zase ta optimalizace


Potíž je v tom, že je třeba si to neustále opakovat. A snažit se nedělat chyby. Ovšem, člověk je tvor omylný, že ano, a tak tu chybičku sem tam udělá. Hlavně starší uživatelé se občas mýlí. U SEO jsou takové chybky velmi špatně odhalitelné pro toho, kdo webu moc nerozumí. Pokud vy netušíte, jak na tom jste, nechejte si udělat přibližnou analýzu. Je to zadarmo a dozvíte se, kde máte chybičky. Teprve pak, pokud je toho opravdu hodně, oslovte někoho, kdo umí. Například SEO Praha. Ti si nejprve udělají svoji analýzu a pak to začnou s vámi řešit.

SEO

Nenechte se mýlit, odborná analýza je trochu jiná než ta zadarmo. Například se používá speciální software.

Nu, vraťme se zpět k těm chybám. Nevadí, že máte starší web, právě naopak. Pokud však pokračujete v jeho stavbě, není například již třeba používat vyplňování meta tag keywords. V dnešní době je to považováno za vcelku zbytečné.

Pokud víte, co jsou SEO katalogy, vězte, že sice stále fungují, ale jejich efekt je již minimální. Když však přesto chcete z nějakého důvodu „katalogovat“, nedoporučují se registrace do spousty najednou. Prý to už nepomáhá.

Dále již není dobré používat domény s přesnou shodou. Tento trik je již zastaralý a vězte, že Google změnil algoritmy, takže shody opravdu asi ne.

Hlavní věcí je dávat si pozor na klíčová slova. Když jste jich kdysi našli na webu více, bylo jasné, že jsou psány pro robota. Jenže i tento trik je dávno prokouknut, a proto je jeho používání zbytečné. Nyní se Google umí zaměřit na kvalitu textu, takže je dobré psát kvalitně.

SEO analýza

Nu, dosti jmenování chyb, věřte tomu, že v SEO Praha moc dobře vědí, co mohou a co ne. Ne nadarmo jsou tam samí profesionálové. Pokud si se svým webem nevíte rady po shora doporučené analýze, klidně je oslovte. Budou se vám věnovat s plným nasazením a budete mít web optimalizován na sto procent.